Často kladené otázky
Proplácíte poštovné?
Ano, hradíme přiměřenou výši poštovného. Peníze zasíláme na účet po obdržení reklamovaného zboží.
Jak dlouho máme času na vyřízení vaší reklamace?
30 dnů. (většinou to bývá do 3-15 dnů, dle závažnosti opravy)
Je možný osobní odběr?
Osobní odběr je možný pouze po předchozí domluvě s informační linkou. Odběr je možný na adrese, která je uvedena v kontaktech. Nutno se předem domlulvit na termínu, aby se zamezilo delšímu čekání na vyskladnění zboží.
Lze zboží nejdříve vidět? Máte obchod? Lze si ho vyzkoušet?
Samozřejmě, zboží lze vyzkoušet na našem Showroomu, který se nachází na adrese uvedené v kontaktech. EcoWheel s.r.o., Stankovského 2062, Čelákovice u Prahy
Psal/a jsem několik dotazů a stále mi nebylo odpovězeno, jak se mám zachovat?
Prosíme vyčkejte na odpověď z naší strany. Dotazů je mnoho a může se stát, že odpověď zašleme až následující den.
Telefon informační linky je stále obsazený nebo vypnutý, nedostupný, co mám dělat?
Pokud tato situace nastane, znamená to, že je infolinka obsazena dalšími zákazníky, kteří svůj dotaz zadali před Vámi. Zkuste to později, nebo nám zašlete dotaz emailem.
Jak to, že je zboží u vás uplně stejné, jako u konkurence, ale levnější někdy i o několik tísic Kč?
Je to jednoduché, snažíme se vždy klientům nabídnout to nejlepší za nejlepší ceny na trhu a to se nám daří díky dlouholetým kontaktům s dodavateli dílů a díky tomu můžeme snížit oproti konkurenci výrobní ceny koloběžek i o několik tisíc Kč.